Ima Szűz Máriához

Címkék: , ,
Itt egy nagyon szép imádság Boldogságos Szűz Máriához, ami egy ortodox imakönyvből lett lefordítva.


Oh, Kegyelemes Asszonyom, ne utasíts vissza engem méltatlant, hanem fogadd ezt a kevés imát az én bünös ajkaimból és vidd el Fiadhoz, a mi Urunkhoz, ki általad tested öltött a mi üdvösségünkért és Akit értünk, bünösökért keresztre feszítettek, eltemettek majd harmadnap feltámadt. Mivel a bünöm nagyobb mint az összes bün, mégis a tolvajok és paráználkodók, akiket az ember-szerető az Ő mérhétetlen irgalmával befogadott és megkegyelmezett, bátorságot adnak nekem. Annak ellenére, hogy te még nem voltál közvetitőjük Ő mégsem zárta be kegyelmének ajtaját előttük. Hogyne fogadta be engem most aki a segítségedben reménykedik. Irgalmazz nekem Asszonyom, mert tudom, hogy amit akarsz azt megtehetsz és amit a Fiadtól kérsz az biztosan meg is kapod, hiszen te vagy a keresztények közvetitője. És ezért Téged áldunk és felmagasztolunk mindörökkön örökké.
Ámen.

DragoArt
Bookmark/Share this Article