Inspiráló Idézetek Istenről - Arsenie Boca

Címkék: ,
Néhány inspiráló idézet egy erdélyi román szerzetestől, Arsenie Bocától.
Arsenie Boca a 20. században (September 29, 1910 – November 28, 1989) élt. Elismert szerzetes pap volt. A kommunisták féltek tőle, ezért börtönbe zárták. Megtiltották hogy misét tartson.
Arsenie Boca magas spirituális szinten volt; ismerte az emberek múltját és jövőét. Előre tudta halálának időpontját, illetve az 1989-es forradalmat is megjósolta.



Isten szeretete a legnagyobb bűnös iránt is nagyobb, mint a legnagyobb szent szeretete Isten iránt.

Isten nem feledkezik meg az emberről, ahogy az ember megfeledkezik Róla.

Isten nem vár tőlünk csodákat. Azokat Ő teszi meg.

Azt hiszem a legtorzabb lény az emberi agyban, az maga Isten.


Ha türelmes vagy a nehézségekben akkor tudhatod hogy a Szentlélek benned van, de ha van erőd hálásnak is lenni akkor ragyog át rajtad a Lélek.

A legszebb ajándék amit Istennek adhatunk, ha egy életre Neki adjuk magunkat.

Amikor kisebb voltam édesanyám házában volt egy kép Szűz Máriáról. Egyszer megkérdeztem tőle, hogy miért tetszik nekem annyira ez a kép.
Ő azt válaszolta: "Tudod, fiam, amikor méhemben voltál nagyon sokat néztem és imádkoztam hozzá."

Aki Jézust veszi példaképul élete minden pillanatában bizonyára megtalálta az élete értelmét és lelke békéjét.

A szerénység a büszkeség romjain építkezik.

Napjainkban sokan vannak akik a Szentírással a kezükbe haladnak a pokol felé.

A bűnök a génekbe vannak beíródva.
Bookmark/Share this Article